1. Zrození laboratoří Fournier

    Eugène Fournier a Pierre Bon založili malou lékárnu, která se s dalšími léty rozrostla o kanceláře, obchody, výrobní dílny, laboratoře a továrny.

  2. Jean Le Louse přebírá vedení laboratoří Fournier

    Jean Le Louse se stává ředitelem laboratoří Fournier ve svých 29 letech.

  3. Vznik značky URGO

    Jean Le Louse pokládá základy značky URGO, která se má zaměřit na vývoj a produkci obvazů pro jednotlivce a lékárny. Obvazy, které jsou připraveny k okamžitému použití, urychlují úspěch a slávu značky URGO.

  4. Vznik divize Urgo Medical

    Na trh je uveden první zdravotní obvaz a dává vzniknout divizi Urgo Medical, která se má specializovat na léčbu vážných poranění. Od roku 2000 zaujala tato zdravotnická divize třetí příčku na evropském trhu v léčbě ran. Vyvinula také individuální léčebné protokoly přizpůsobené různým druhům zranění.

  5. Vzniká URGO Group

    Vzniká URGO group, která se dělí na divize Urgo Medical, Urgo Consumer Healthcare a novou start-up divizi UrgoTech.

  6. První kroky v estetické chirurgii

    V tomto roce byl na trh uveden UrgoTouch – přenosný laserový přístroj určený k léčbě pooperačních jizev.

  7. Skupina URGO uvádí  „URGO Mentorship program“

    URGO Mentorship program je vytvořen pro začínající firmy ve zdravotnictví, které potřebují informace a pomoc od partnerů z oblasti průmyslu při zavádění nového produktu na trh.

  8. Vstup Urgo Medical na český trh

    Od listopadu 2017 je v České republice plně dostupné krytí UrgoTul, které je indikované mimo jiné i pro lokální ošetření kůže puchýřnatého onemocnění Epidermolysis bullosa congenita (EB).